Положення

ПОЛОЖЕННЯ

про проведення 12, 24 та 48- ми годинного забігу „Самоперевершення” 2017.

1.Мета і завдання

Основною  метою  проведення 12, 24  та   48-  ми  годинного  забігу „Самоперевершення”  є поширення ідей на підтримку здорового та активного способу життя, шляхом залучення всіх, хто бажає до активних занять фізичною культурою і спортом.

Провести аналіз результатів для відбору спортсменів на Чемпіонат Європи з 24-годинного та 100км пробігів.

Допомогти учасникам розкрити свої спортивні здібності, а також внутрішній потенціал на шляху до перемоги над собою.

Підтримати комітет з фізичної культури та спорту у справі розвитку та популяризації ідеї здорового способу життя серед населення України.

Завдання спортивно-масового забігу:

–  популяризація здорового способу життя і культури ультра-марафонських забігів;

– надати можливість учасникам змагань не лише розкрити свої максимальні здібності, а й перевершити їх.

 

2.Термін і місце проведення

Змагання проводитимуться у м. Вінниця , парк «Дружби народів» (Від Зал. Вокзалу маршрутне таксі №23-А до зупинки «Парк Дружби Народів», або від Зал. Вокзалу тролейбус №5 до зупинки «Проспект Космонавтів», далі через дорогу по проспекту Космонавтів у напрямку вулиці Стахурського (приблизно 500 м)).

Змагання проводитимуться з 4-го серпня 2017р. по 6 серпня 2017р., початок змагань  о 12 00.

 

3.Керівництво проведення змагань

Загальне керівництво забігу здійснюють «Вінницька обласна організація марафонська команда Шрі Чинмоя», комітет з фізичної культури та спорту Вінницької міської ради, Вінницький обласний центр ФЗН «Спорт для всіх».

Безпосереднє керівництво підготовкою і проведенням змагань   проводить громадська

організація «Вінницька обласна організація марафонська команда Шрі Чинмоя».

Виконавці проведення змагань:

–  директор змагань Глущук Наталія;

–  головний секретар  Балацька Алла;

– Оргделегат ФЛАУ Мудрик Ігор

– Технiчний делегат ФЛАУ Валентин Iонов.

 

4. Умови пробігу і учасники

Під час змагань учасники бігають по колу, довжиною 1121.65м, на території Парку “Дружби народів” у м. Вінниця. Покриття траси – утрамбований відсів.

Мінімальною вимогою для учасників є:

у 48-ти годинному пробігу –  успішно завершена дистанція добового  забігу.

Мінімальною вимогою для участі в  добовому забігу – успішний фініш у 12-ти годинному забігу.

Мінімальною вимогою для участі у 12-годинному забігу – успішний фініш у марафоні.

4.1. Естафета.

Команда складається з двох учасників.

Склад команди формують члени команди.

Склад команди формується довільно: чол.+чол., чол.+жін., жін.+жін..

Мінімальною вимогою для участі у естафеті є успішний фініш у марафоні кожного з учасників.

Команда естафети отримує один номер, який передає один одному під час руху. Момент передачі номеру не регламентується та є довільним у часі та здійснюється на лінії старту з усним повідомленням лічильної комісії.

Лічильна комісія фіксує номер команди без фіксації учасника.

До участі в змаганнях допускаються учасники, які подали заявку, та отримали підтвердження про участь від організаторів, та мають при собі довідку від лікаря фізкультурно-спортивного диспансеру в день приїзду.

5. Програма змагань 

1. Забіг на 48 годин.

2. Забіг на 24 години.

3. Забіг на 12 годин.

4. Естафета на 48 годин.

6. Розклад  змагань 

04. 08.2017

з 9 00 по 11 00 реєстрація бігунів, видача номерів.

11 00 –11 15 ознайомлення бігунів з трасою та обладнанням спортивного містечка.

11 20-12 00 урочиста частина відкриття змагань.

1200   старт 48 годинного пробігу та естафети на 48 годин.

05. 08. 2017 1200 старт 24 годинного пробігу.

05. 08. 2017   2400 старт 12 годинного пробігу

06 08. 2017 1200 загальний фініш змагань.

06. 08. 2017 1400 урочиста частина нагородження та закриття змагань.

 

7. Нагородження

7.1. Проводиться індивідуальна першість.

7.2. У естафеті проводиться нагородження команди, яка посіла перше місце.

Учасники індивідуальної першості, які посіли 1-3 місця у 12, 24-ти годинному та 2-добовому бігу (окремо чоловіки і жінки) нагороджуються медалями та пам’ятними подарунками.

Переможці кожного з видів змагань нагороджуються кубками.

 

7.3. Окремо нагороджуються переможці у вікових категоріях:1)старші 50років (окремо чоловіки і жінки), та старші 60 років(окремо чоловіки і жінки).

 

8. Фінансування

Організатори забезпечують:

o    напої та вегетаріанське гаряче харчування під час змагань (4-разове харчування на добу). Якщо у Вас є специфіка у харчуванні, Ви повинні подбати про це самостійно;

o    базове медичне обслуговування та масаж;

o    місце для розміщення палатки. (Організатори рекомендують мати при собі свою власну палатку).

Учасник змагань самостійно вирішує питання ночівлі до та після змагань.

Витрати на відрядження учасників несуть відряджуючі організації.

Загальні рекомендації:

–  мати при собі палатку, ліхтарик, набір для душу і спальний мішок, дощовик.

9. Термін та умови подання заявок

Зареєструватися можна на сайті змагань www.races.org.ua не пізніше 28 липня 2017 року. Для участі у забігах обов’язкова медична довідка/допуск від лікаря, посвідчення особи, та підтвердження вашої участі організаторами.

 Телефон для довідок (+38-0432)  572225, моб.+380678118023.